Εναλλακτικά, η λειτουργία της επιτάχυνσης εκτελείται από δακτύλιο επί του μοχλού που σύρεται με τον δείκτη και τον παράμεσο.
Τοποθετείται μόνο στη δεξιά πλευρά της στήλης του τιμονιού. Ο ίδιος μοχλός λειτουργεί παράλληλα και ως φρένο ωθώντας τον προς τα κάτω.
Εναλλακτικά, η λειτουργία της επιτάχυνσης εκτελείται περιστρέφοντας τη λαβή του μοχλού (όπως το γκάζι στη μοτοσυκλέτα).
Ο ίδιος μοχλός λειτουργεί παράλληλα και ως φρένο ωθώντας τον προς το ταμπλό του αυτοκινήτου.
Τα ανωτέρω συστήματα είναι συμβατό με τις προδιαγραφές της Οδηγίας 2006/126 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και
του Ελληνικού Προεδρικού Διατάγματος 51/27.4.2012 (Άρθρο 21, σελ. 2804, κωδικοί 20.06/25.06)
Ελληνική Δημοκρατία - Υπουργείο Υποδομών και Δικτύων
|